Combatlogged at NEAF and i admit that i did.
2 posters
Page 1 of 1
Combatlogged at NEAF and i admit that i did.
Hell yeah last night i did combatlog at neaf cause i was stupid.. Didnt have a shit either and i wont do it again.
Tried to logon for some minutes ago and saw that i was banned, which made me sad cause i was ready to play dayz this whole weekend with my squad:)
Thnx in advice!
IGN : xCoRnY
Tried to logon for some minutes ago and saw that i was banned, which made me sad cause i was ready to play dayz this whole weekend with my squad:)
Thnx in advice!
IGN : xCoRnY
xCoRnY- Posts : 4
Re: Combatlogged at NEAF and i admit that i did.
This is what happens when you dont follow the rules, take your punishment and come back when you are unbanned, which is later tonight.
If it happens again, we will perm ban you.
-Smurf
If it happens again, we will perm ban you.
-Smurf
Smurf- Posts : 18
Trust me, Dette er jo den eneste serveren jeg spiller på så

Så ikke combatlogg!!!!!!!!!!!
Er en av grunnene til at vi hoster vår egen server, for å få den som vi vil - og slå hardt ned på det vi misliker. Jeg tror det er veldig mange i samme båt som oss, og det er de vi ønsker at skal spille på vår server.
-Morten
Er en av grunnene til at vi hoster vår egen server, for å få den som vi vil - og slå hardt ned på det vi misliker. Jeg tror det er veldig mange i samme båt som oss, og det er de vi ønsker at skal spille på vår server.
-Morten
Smurf- Posts : 18
Det er greit 
Btw, når går unbannen ut?

Btw, når går unbannen ut?
Når?Smurf wrote:Så ikke combatlogg!!!!!!!!!!!
-Morten
Page 1 of 1